Tada!!

Hola!
Det var ju ganska länge sen jag skrev något så det känns som det kanske är dags :P

Igår var jag till stan med jossan och hitta lite för mycket kläder >_<
sen bar det av till frisören, och som vanligt blev jag inte nöjd med luggen :/ faen...aja det växer ut
sen efter det fort hem och byta om till spring kläder sen ner till alunda,igen då var det träning med innebandylaget 
haha ja det gick väl ganska bra, jag fick grepen! xD haha kom sen hem runt 23.00 (träningen börjar 21.00- 22.30



Idag då....än så länge. Ja vaknade läste lite och sen gick upp åkte sen till Alunda city med mamma och handla mat.
Har också fått reda på att mamma är ganska orolig inför helgen då dom ska åka iväg och lämna stackars oss hemma själva haha xD
aja, men måste berätta! Jag har städat! haha kors i taket det känns som evigheter sen :P
men vi syns. hejdå

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

nej inte jag heller ;O

2008-09-30 @ 17:58:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0