så kan det gå :P

ja, nu har jag fått hem moppen (jiho) och den går bra, fast saknar backspeglar (:() men men det är väl bara att skaffa till.

jag har världens smärta i mina tänder tack vare den jäla tandställningen, har bara gått två dagar och jag är redan less på den shit hur ska jag klara det här(?!!)
jag kan inte äta vilket resulterar till att jag inte orkar äta (tills jag blir proppmätt)! hmm, ja hoppas att värken går över så fort som möjligt dom säger ju tre dagar så ni kommer få höra mitt klagande i tre dagar, det står ni nog ut med ;D haha

hmm, imorgon är det uppsala cupen i allianshallen, jag hoppas att det blir en heldag där. men ska upp tidigt samling är halv åtta vid q8 imorgon. så det blir väl att sova snart...

sen har man lte franska, so och engelska man ska göra under helgen + att man har (cup som jag sa) och dömning på söndag aja, det kommer nog att ordna sig :P

men v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0