hahaha

Idag har jag hunnit gjort ganska mycket i skolan, och det var riktigt lyckat att man missade franskan då det skulle ha gått sämst eftersom jag inte hunnit pluggat speciellt mycket. 

Sen runt kvart över tolv iaf runt lunchen så gick jag och Sara, Sara och Sandra ner till ica för att köpa vindruvor och chokladbollar :P yummie
haha men jag fick ha kvar ovanligt mycket själv för att gå i min klass :P haha





Har kommit hem från träning nu och ska snart hoppa in i duschen och sen öppna engelska boken.

På träningen gick det ganska bra i alla fall om man bortser från skott övningen xD men knät funkar igen som vanligt vilket är ett stort plus :)

Imorgon är det match kl.19.00 tror jag Väddö-U/Ekeby jag antar vid vikingahallen men vi får väl se :P

men men ska duscha nu sen ska ja sova, puss och godnatt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0