Dagen! halv dag allians

Idag skutta jag upp pigg som en ärta kl hmm, kvart över 6 (nej skutta gjorde jag inte riktigt)
Och ner till q8 där det var samling kl 7.15.
Sen in till allianshallen i uppsala för att spela match.
1:a matchen Storvreta- Alunda 4-1
Matchen i det stora hela gick ganska bra det tränarna sa var det i alla fall bättre i går ;P men vi var ganska nervösa tror jag, jag satt på bänken hela första matchen, men jossan du gjorde en grymt bra match rakt igenom :D

Mellan matcherna åkte vi till Mc Donalds för att äta lunch och Jonas Svensson betalade för hela laget (undantag Anna) så tack för maten Jonas :D

2:a matchen Alunda- Teknologerna 8 eller 7- 0
Vi hade matchen runt lillfingret kan jag säga ganska säkert, siffrorna talar för sig själva, den matchen stod jag men det fanns inte så mycket att göra, dom hade ett skott på mål (som inte ens var riktigt på mål) i andra.

mysig humor en kall kväll haha ;DFöljde sen med Jossan hem för att mamma pappa och johan var i skuttunge och spela fotboll (eller ja johan i alla fall) mamma kollade och pappa cochade laget ;P
Så Jossan och jag hade gott och proppa i oss fullt med onyttigheter haha, usch mådde illa sen nästan xD

Hem.
Kom sen hem och åt lite pizza men orkade inte så mycket om jag tänker på allt som jag åt hemma hos jossan :P
så...johan fick min pizza eftersom hans pizza knappt smaka något. 

Var sen ut en snabbis för att få lite luft. Det har varit min dag i det stora hela :P

men ska snart sova så puss och godnatt på er <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0