Annas mamma och nån :P

Igår var det ju match: Väddö-U/Ekeby
Det gick ju härligt bra :) vann med 4-6 i alla fall :D
Matchen i det stora hela var väldigt jämn, eller ja, första halvleken vann vi med 1-5
men sen är det ju 40min kvar vi kanske blev lite för avslappnade och lite för defensiva så då passa dom på att göra tre mål :/ kanske mindre bra.
Men vi vann i alla fall och 3poäng är alltid 3 poäng :D
Men ska nu ladda om och sova upp mig till match imorgon U/Ekeby-Alunda, jag ska satsa allt. Sen får vi se resultat i morgon.





ps. det är ju våran sista match tillsammans :/ <3 ds.














Kommentarer
Postat av: haidi

sV; haha jo de gör jag :P

2008-09-26 @ 07:48:20
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0