Upp och ner

Hej, har precis kommit hem från en sömnlös natt uppe vid lunda. Jag lyckades vara vaken hela natten men runt halv nio somnade jag brevid två snarkisar. Men innan det hade ju Sara, Mikkis och jag gått en liten promenad hem till mig druckit upp en varsin mugg med oboy och gått tillbaka :)
Nu mår jag bara illa, magen känns liksom som en berg och dal bana, kan bero på att jag antagligen har ätit för lite eller för mycket jag har inte kommit fram till vad men jag känner mig inte sugen på något alls vilket är ganska konstigt + att jag inte har ätit någon frukost.
Men skriver mer sen ska sätta mig framför tv kolla på någon mysig film och kanske somna ;D



/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0