Tillbaka :)

Ja nu sitter jag här igen... :D
Har nyss varit på gymnasiemässa och fått massa information. Vet nog nästan vad man vill bli nu :P
Träffade även Maria där som pratade om Wihelm Haglunds gymnasiet.
Maria:
- Det är bara att säga att det är praktik utomlands sista året och då har man massa länder att välja på bla. USA och Kina xD haha
Hon kan sin grej...
Fick sen sitta och vänta nästan 1 timme och frysa fötterna av mig för mamma och pappa var och handla upp matförrådet.

Blir även hemma imorgon eftersom jag absolut inte har någon ork i kroppen men kommer nog ta en sväng förbi skolan och hämta min mapp med papper så man kan plugga under lovet. 

Men vi syns i morgon, godnatt på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0