På prao platsen

Ja, det blev ingen bild p.g.a. att jag sitter och gör ingenting på redaktionen. Det är bara nackdelar just nu, först upp sen ska man komma i håg allt! Eftersom jag senare idag ska till stan och byta en tröja, tack vare det så glömde jag min lunch hemma.
Så när jag kom till Östhammar var det bara att gå raka vägen till Konsum för att köpa två baugetter tre mandariner/satsumas och en festis, haha. 
Sen kommer jag idag två timmar tidigare för att min skolbuss kommer åtta och då kommer jag in till Östhammar runt nio. Jag ska börja tio vanligt vis men idag skulle jag alltså i så fall ha börjat typ elva! Men man kan ju bara skratta åt alltihop ;D

Sen Jossan har jag pratat med mamma, och du kommer bli glad för svaret (hoppas jag i alla fall) ;P

Men vi syns  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0