Hemma idag också

Idag känner man säg ganska bra örjar fundera på det där med skolan imorgon...borde vara där egentligen men ingen idé om man är sjuk :/
Men jag vaknade runt 9 idag och tittade på filmen "What women want" den är inte så jättebra egentligen men har man inget annat så...

Ska antagligen in till Uppsala i dag på gymnasiemässa så får se hur jag orkar och det blir väl avgörande om skolan i morgon. Men då borde jag ju duscha ch man känner sig ju jätte piss att åka in till Uppsala och vara sjuk "jiho"!

Men nu ska jag väl antagligen plugga lite kemi och skirva en franska uppgift som ska vara klar så fort som möjligt egentligen den här veckan men icke sa nicke ;D haha

men vi syns väl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0