Hemma från skolan!

Hemma från skolan nu, idag har skolan gått i rasande tempo men ändå inte.
På matte timmen fick jag skriva prov på steg 12 och det gick väl sådär + att jag inte blev klar, jippi....

Jag ska väl plugga lite nu eftersom vi har kemiprov på fredag om joner och allt sånt där som är lagom intressant :)
Våran lilla syv kom idag och yrade för oss, jag vet inte hur det blev med klarheten om att söka gymnasium snarare lite luddigare men man vet ju från förut så det löser väl sig :P

Tänkte att jag skulle ta och skriva klart min bokrecension nu. Det är nog världens tråkigaste skol uppgift - att skriva en bokrecension, ofta läraren sitter men den här boken ska jag nog läsa för sen får man ju tillbaka papperet med texten på och vad händer om man kanske får bra betyg på den kanske man sparar den ett tag men det blir ju till slut att man slänger den.

Det kan man kalla slöseri på papper och våran miljö! haha :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0