Fullt upp!


På prao platsen igen. Ganska kul nu. De sista dagarna kommer bara rulla på och det känns riktigt bra (y) tummen upp för det ;D
Igår var man på träning och kom hem sent, så blir det nog ganska ofta nu det är i stort sett onsdagar som jag är ledig på vardagarna och såklart fredagen men då är det ju städning + massa annat som ska göras.  


Idag blir det väl jobb sen kl 15 tar jag bussen till sandvik och väntar på pappa så skjutsar han hem mig. 
Eftersom det inte är en ända träning idag så funderar jag på att ut och gå, men sen är det mest plugg. Jag ska plugga:
So-första världs kriget, musik (tråkigt!!!), kemi, sen har jag lite matte som man kanske borde räkna...just det sen har man ju den "jätte roliga" franskan också som ska göras, men jag kommer inte ihåg vad vi ska göra så jag får väl fråga Ewin ;D

Men vi syns, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0