Det ruklar fram :D

Ja jag vet det ruklar fram och det är en skön style haha :P
Har varit i Uppsala idag då och det fanns mycket jag ville ha men som man inte kunde prioritera först på listan trots att jag fick med mig sånt som inte behövdes i alla fall.
Jag köpte nya jeans som inte är förstora i midjan ;p jag lyckades också köpa parfym och nagellack, sen köpte jag behövligt nog underkläder.
Jag hatar verkligen att prova jeans, usch man känner sig osäker obekväm och tjock, ingen vidare kombination.
Men ska snart åka och träna bort kebaben på fysen. Kommer inte hem förren halv elva och då är det in i duschen sen sova eftersom våra kloka tränare har insett att vi borde vara i hallen uppvärmda och klara kl 11 och då ska vi träna innebandy till 13 sen blir det baren (om jag inte minns fel)

Men vi syns så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0