Det har rullat fram under dagen

Japp, Sandra kom runt halv 2 och med moppen så drog vi ner till Alundacity, men när vi kom dit hade allt bröd och fika blivit sålt så vi plocka undan lite gav bort fikat vi hade med oss och sen på väg hem igen.
Men självklart måste man stanna till hos Linnea och prata busa med hennes hund och kollade på andra sidan häcken :D yey!
Snart ska jag väl baka något igen fast till mig själv och sen ta det lungt med min kompis tv:n och datorn ;D
Jag har fått en längatn av att flytta hemifrån eller åka iväg på en utlandsresa. Det skulle jag behöva (a)


Så här ser man ut idag lite sliten från gårdagen men men :P

/Sofie

Kommentarer
Postat av: Amanda

söt bild!

2008-11-07 @ 18:15:25
URL: http://laddertothesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0