Sovasovasova

Nu är det snart tack och godnatt, tänkte bara slänga in något roande för er som läser :)
Haha, nu har jag varit jätteduktig och pluggat hela kvällen + ätit 3 lussehjärtan och mmm så goda de var :)

Hoppas att ni har haft en bra kväll, hade nu tänkt läsa lite i boken El Choco, som är baserad på en verklig händelse, har inte kommit så långt men jag lovar er den är värd att läsa!

Men men har ju no prov imorgon så det är bäst att man är utvilad, för det har jag ju självklart sista timmen :/ 

Så godnatt på er alla :) 


Kommentarer
Postat av: michaela

gillar du chokladflarn så får du jättegärna köpa det - annars får jag fixa en låda till med kolor! ;)

2008-11-20 @ 09:55:49
URL: http://hellomicki.blogg.se/
Postat av: oskar

asså du e typ värsta fräääsch!

kul blogg har du oxå:)

om du vill så adda: okke[email protected]

2008-12-17 @ 16:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0