Snö!

Hej igen!
Gud vad jag blev glad idag när det första snöfallet i Alunda kom och det bästa med allt...att det stannade kvar på marken! nu blir det ju lite ljusare igen och allt känns mycket lättare :)

Sitter här med franskan och ska läsa på meningar som jag ska kunna stava, jag vägrar ju at sänka mig i franska bara för att jag är skoltrött för nu ska det bli en ändring på det, det är ju bara en termin och 5 veckor kvar av nian, sen bye bye!
Ska snart äta väntar bara på att pappa ska komma hem med pålägg till mackorna, sen ska jag i väg på match, vi måste ta dem nu :D

Men här kommer det lite snö bilder, jag vet att det inte är så mycket snö men den finns där och det är det som gör mig så glad! :D




Mitt hus! Där är våran fina bil :)





Jag vet min mobil är inte världens bästa att knäppa kort med men den är trots allt 2 år gammal :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0