Skola!

Hej!
Är i skolan nu, haha, Sofie lurade oss och sa att vi skulle ha musik i en halvtimme eftersom killarna har första halvtimmen (vilket är så jävla dåligt för vissa, jag :p behöver en himla timme för att lära mig spela gitarr för att få i alla fall godkänt i musik :p) så vi tog på oss skorna och skulle precis gå, då kom våran lärare och sa att han hade uppfattat att killarna skulle ha en hel lektion och vi skulle ha nästa osv. Han hade troligen rätt s det var ju bara att ta av sig skorna och sätta sigoch fortsätta med plugget. Så fort vi satte oss ner så kom ju självklart killarna in i klassrummet så vi plocka ju självklart ihop igen och gick ner till musiken, när vi kom in så blev våran musiklärare jätteförvånad, hon sa att hon hade menat att vi skulle ha varannan lektion, och då var det ju bara att gå tillbaka till klassrummet igen, så ja det var 7 min kavr så jag tänkte skriva lite ;p

Snart har vi no i en och en halvtimme sen blir det lunch, mindre god lunch men i alla fall (korvstroganoff och ris).
Men ska gå nu, ses inte på ett tag! :) <3


Hemmagjord skolbild, haha nej självklart har jag tagit från google :D

Kommentarer
Postat av: JOANNA

ha en bra dag!:)

2008-11-18 @ 14:17:02
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0