Innebandy för hela slanten!

Match, kam hem alldeles nyss.
Vi hade samling kl.18.15 pappa är så smart så han börjar lägga om däck kl 18 hurra för han!
Så jag kom ju självklart försent sådär 10min men det mäsrktes inte,hehe.

Vi var ute och gick som lite uppvärmning och det var ju slaskit så mina ben for lite hur som helst ett tag :p
Kom sen in till värmen och jag har äntligen fått min målvaktsväska så byebye, påsar hjälm och väska, nu ryms allt i en väska (och det blir plats över till och med :D)

Matchen gick riktigt bra (jag höll ju självklart nollan, eftersom jag satt på bänken :p) men vi var det bättre laget och deras målvakt (inte för att vara taskig men måste säga det) var inget vidare bra. Det blev trots allt 7-1(?) är inte riktigt säker men men. Nu blir det till att krypa till kojs och sova djuptdjuptdjupt, kan man  i alla fall hoppas ;D

Godnatt på er allihopa, hoppas vi hörs i morgon igen :*

Kommentarer
Postat av: mandis

målvaktsväskan var snygg! :)

deras målvakt var inge vidare nej haha ;)

7-1 stämmer bra! :)

2008-11-19 @ 17:38:36
URL: http://laddertothesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0