blött kan man säga att det blev

Ska väl försöka vara lite duktig och skriva trots att jag är trött så jag vet inte riktigt vad jag skriver, jag missar nämligen tangenter så vi får se hur det blir ;D
Idag har det varit en ganska slapp men jobbig dag...
Jag skippade idrotten som vi egentligen inte hade någon lärare den timmen och skulle därför ha våran engelska lärare, vilket gjorde att jag kände mig tjockis! Sen ju mer av dagen som gick desto mer insåg jag att jag måste plugga, så det var ju bara att skippa innebandyprofilen också, som gjorde att jag bara kände mig ännu tjockare :(

Men men, sen när jag skulle ta bussen hem och när busschauffören skulle vända vid en liten stig så ju mer hon gasa desto mer gled vi ner i diket, så som tur var var vi precis utanför ett hus, så de som bodde där fick dra upp bussen inklusive oss med traktor, haha.

När jag kom hem sen var jag helt slut, och när jag skulle plugga kemi som jag har prov på imorgon somnade jag, "hurra för mig".

Men nu ska jag väl sätta mig vid böckerna igen och läsa lite franska.

Wish me good luck! <3


En bild till alla trötta där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0