And she's back...back again

Hej!
Har inte som ni kanske sett skrivit så mycket på sista tiden, dels beror det på att jag prioriterar skolan först, men jag har även haft träningar och annat som tar upp mitt liv just nu och jag har inte hunnit trots viljan..
Men jag känner även att jag inte hinner det jag egentligen ska hinna eftersom jag tar ut den fritid jag tycker är värd för jag sliter faen som ett djur just nu för att hinna med allt. Men lite komiskt är det ju också ;p

Under veckan när jag har varit sjuk och hemma så fixade jag mitt linne som jag hade fått från min kusin, det var jättefint och allt men det var nästan som en klänning och därför såg det ut som en trasa på mig, så jag tog till saxen och fixade till det :D Nu vill jag bara ha sommar för linnet blev lagom att ha sådana dagar när man ska åka till stranden eller bara slappa eller något sånt ;)

Annars har jag haft en ganska bra vecka, jag ska försöka bli aktivare på bloggen jag ska försöka uppnå vissa mål varje vecka har jag bestämt så från och med nu börjar det :D
Vi hade också en match idag eftersom jag inte kunnat träna på hela veckan (förutom måndagens träning) så har jag bara varit kallad på en match och det blev alags matchen pga, att Sara var tvungen att åka till Knivsta och stå 93 matchen, så det blev att sitta på bänken vilket jag skötte utmärkt *stolt* matchen var bra och jämn det slutade 4-4 och alla gjorde en toppen match, så nästa match är på tisdag samling 18.15, wish us luck! :)



Mina favvo mjukis short och linnet som jag fixade till, nu kanske ni förstår med att jag ska använda det på sommaren...lite kort ;) haha

Tuddelu ;) <3

Kommentarer
Postat av: Moni

kikar in o säger hej.. allt bra? kramizz

2008-11-16 @ 20:07:16
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Moni

joho allt är kanon här med. sitter o tittar på into the blue på tv3 såå himla bra film.. hehe

2008-11-16 @ 21:12:51
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0