Ett yttliggare misstag att man aldrig lär sig!

Hej!

Skönt att julafton är över med allt ätande :p
I går kom släkten på pappas sida och vi hade det super mysigt, jag fick filmen mamma mia, present kort pyjamas morgonrock och massor av ljus :D haha

Jag har även lärt mig ett och annat och nu blir det nya bullar tills nästa gång xD
Nu sitter man och efter äter vilket är helt onödigt jag tror jag har ätit för en hel vecka, känns så just nu i alla fall ;D

Just nu längtar jag till nyår sen är det april som gäller :D




En del av våran super fina gran som vi har brevid trappen som ni ser ;)




Min pyjamas, med bambi sockor, vaddå disneytönt? (a)


Om fyra dagar för ett år sen var jag påväg till Kanarieöarna! Jag vill tillbaka till Puerto Rico!! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0